<body>



I throw all of your stuff away. I’m gonna clear you out of my head. I tear you out of my heart.
And ignore all your messages. 'Cause I'm so much better without you.
But it’s just another pretty lie. 'Cause I break down.
Every time you come around. So how did you get here under my skin? I swore that I'd never let you back in.
Should have known better in trying to let you go. 'Cause here we go go go again.
Hard as I try I know I can't quit. Something about you is so addictive.
We're falling together. you'd think that by now I'd know. cause here we go go go again.


2011/09/23, 16:14
entry yg terlambat di post. haha


Hari ini (20/09/2011) sekali lagi bilikku di ubahsuai. Gara-gara saudaraku mahu bertandang ke rumahku pd hari jumaat (23/09/2011) {bilik tetamu pun penuh rasenye nanti ;) }. Al-maklumlah..bilik orang bujang, byklah barang spt kertas kerja, buku ilmiah dan my favourite stuff, pakaian. Hehehe. Mule-mule..bykkkkk sgtttt almarinye, dek kerana baju tak muat letak dlm almari.(klau letak jugak jd mcm iklan milo fuse lah jwbnye) hikhik. Al-kisah bermula…

(19/09/2011)
Acik: meh sini ! acik nk bg idea mcm mne nk buat bilik kau nmpk luas.
Mia: hah. Bagus sgtlah tuu..bilik ni pon dh rupe tongkang pechah. Hahaha

Perbualan acik dan anaknye…
Irdina: mama. Mama nk buat ape?..
Acik: mama tgah fikir mcm mne nk luaskan bilik kak zura ni…
Irdina: mama nk buat mcm mne?..

Perbualan acik dgn mia….
Acik: zura…meja kerja ni letak kt sbelah katil..so nnt dpn ni xdelah sempit sangat.
Mia: ohhh..lain-lain?..ade lg tak?..
Acik: atau….almari ni yg dialihkan..patutnye almari x boleh ade kt situ..almari kene setempat je.
Mia: ohhh..okaylah..nnt kite ubahsuai balik J

Syahadan dgn itu, aku pun terfikir untuk beli wardrobe pasang siap tu..
 Tadadada! Hari ini..bilikku kelihatan luas sekali..hahaha. bahagianye hatiku..

(20/09/2011)
Nenekku dan emakku pun senang hati melihat bilikku yg telah luas kini J

Perbualan antara mak dgn nenek….
Nenek: pandai pun kemas bilik..kan bagus rajin mcm ni..
Mak: dia mmg rajin…kemas bilik sendiri =,=’ tempat lain jgn harap dia nak kemas..
Nenek: kemaslah, klau mcm tu je smpai bile nk pandai..

Yelahh nenek..saya menurut perintah! Hehehehe. Itu je citer pasal hari ni..

Sayanggggg semua!..