<body>



I throw all of your stuff away. I’m gonna clear you out of my head. I tear you out of my heart.
And ignore all your messages. 'Cause I'm so much better without you.
But it’s just another pretty lie. 'Cause I break down.
Every time you come around. So how did you get here under my skin? I swore that I'd never let you back in.
Should have known better in trying to let you go. 'Cause here we go go go again.
Hard as I try I know I can't quit. Something about you is so addictive.
We're falling together. you'd think that by now I'd know. cause here we go go go again.


2011/10/07, 17:04
aduhai kawanku..

ala..shiann gile la kat kwn aku yg sorg nii..mcm mane la bole trcicir..tacing bebeh bce statement kau. ahaha, okay..bace sni. kalau aku tak brape prihatin kat kau tu kire selamatlah tu..nak tau tak sebabnye ape?..


-kalau aku prihatin kat kau, berkemungkinan besar kau akan rimas dgn aku.
*aku kalau dh tanye tu semua aku nak tahu.(tanye byk soalan)
*aku takkan pernah bebaskan kau. hahaha.(kejam)
-kalau aku prihatin kat kau,aku mesti bergantung harap dengan kau
*kalau aku jadi kau,aku taknak..hahaha.
*ni mungkin dh dikire manfaatkan kawan (peminjam tegar)
*terlebih kenal dan mungkin mnyebabkan perbuatan yg melebih-lebih (gedik)
(tapi sorrylah, mmg takde siape kawan yang aku "prihatin sangat" pasal dy)

 jyeahhh..maka dari itu, janganlah tacing wahai kawanku, kite kawan2, relax jelah, bukan abaikan, tapi banyak bende yg dh terabai, toleransi lah kite bersama.sebab tu kalau korg cakap terima kasih aku tak reply, sbb bg aku mmg sesuatu tu spatutnye dibuat, tak payah terima kasih sangatlah, sbb bende tu kite kne ulang-ulang byk kali. 



kalau korg mintak maaf lagilah...aku mesti reply mcm ni. hah? kau ade buat salah ke dgn aku?..kalau ade pon mmg aku dh tak ingt dh wehh,sbb mse tu kau buat salah,mse tu jugaklah aku dh maafkan.(tapi kalau yg aku ckp "ni byk dose ni" tu gurau-gurau je)
sebab siapalah kite untuk tidak memaafkan orang..manusia dicipta untuk membuat kesalahan dan belajar dari setiap kesalahan yang dilakukan.