<body>



I throw all of your stuff away. I’m gonna clear you out of my head. I tear you out of my heart.
And ignore all your messages. 'Cause I'm so much better without you.
But it’s just another pretty lie. 'Cause I break down.
Every time you come around. So how did you get here under my skin? I swore that I'd never let you back in.
Should have known better in trying to let you go. 'Cause here we go go go again.
Hard as I try I know I can't quit. Something about you is so addictive.
We're falling together. you'd think that by now I'd know. cause here we go go go again.


2011/11/22, 00:42
berhabuk!

assalamualaikum para pembaca. tajuk betul-betul serba tak kena. tapi tulah kenyataannya ape dah jadi dengan blog aku ni pun aku tak tahu. sibuk dengan twitter. facebook tak payah cerita la.. dah tutup dah. tak payahlah sibuk search nama aku. ni semua gara-gara mereka.

hahaha. aku tengah menghimpitkan diri ke dalam dunia para E.L.F hahaha. huuu.. SUPER SHOW 4 SEOUL awesome! hahaha. walaupun dapat tengok beberapa babak je tapi show diorang memang best. andai sajaa....huh' entah bila...kalau diorang datang sini pun..........hurmmmm....cukuplah sekadar mengetahui berita dan menatap gambar diorang yang dipost setiap hari di laman twitter tu...
okay tu je.. salam sayang dari saya. :)