<body>



I throw all of your stuff away. I’m gonna clear you out of my head. I tear you out of my heart.
And ignore all your messages. 'Cause I'm so much better without you.
But it’s just another pretty lie. 'Cause I break down.
Every time you come around. So how did you get here under my skin? I swore that I'd never let you back in.
Should have known better in trying to let you go. 'Cause here we go go go again.
Hard as I try I know I can't quit. Something about you is so addictive.
We're falling together. you'd think that by now I'd know. cause here we go go go again.


2012/12/13, 21:50
cuti hujung tahun.

assalamualaikum. disebabkan ada la 'seseorang' ni..dia tak berapa yakin yang aku pergi bercuti, hmm..aku pun tak heran sebab aku pergi bercuti ni pun cuma 2 hari 1 malam dan tempatnya tersangatlah dekat, iaitu di pantai morib. actually, kitaorang bukan pergi pantai morib 'sahaja' kitaorang pergi gold coast morib sekali. kira halal la walaupun dekat..ingatkan nak pergi perak, 'cancel' sebab lambat booking hotel. alahai..sedih tak terkata..sebab aku dah berangan nak buat apa kat perak tu.. nah..ini bukti-buktinya :










P/s: gambarnya sikit je..sebab yang lain ada dalam handphone adik aku, ini semua sebab aku lupa bawa kamera pergi jalan-jalan. siap video lagi tau..tapi video yang adik aku berenang tu belum upload lagi.. Me and Emak